Helios iNuvio
Kompaktní ekonomické řešení client/server pro malé a střední firmy – libovolná kombinace modulů.
Helios Nephrite
Komplexní robustní řešení pro velké společnosti – možnost přizpůsobení systému podle potřeb zákazníka.
Procesy na zpracování uživatelských požadavků:
- Uživatelský extranet – uživatelé mohou přes tento extranet vznést požadavek na změnu, opravu či rozšíření systému. Tento proces je napojen na workflow proces, který automaticky přiděluje požadavky odpovědným pracovníkům s termíny řešení. Zpracování připomínek je následně řízeno interní metodikou.
- Hot line – každý uživatel má právo využívat bezplatně telefonickou nebo emailovou pomoc od konzultantů.
- Konzultanti – každý uživatel má právo si sjednat konzultantskou pomoc v rámci společnosti dodavatele či jeho partnerů.
Jako součást ověřovacího procesu kvality systému jsou produkty pravidelně certifikovány auditorem. Tento certifikát se vztahuje nejen na legislativní správnost, ale i na celkovou kvalitu a použitelnost IS.